דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום מקצועי ואמין של בתי יוקרה,וילות,נחלות ואחוזות בימי קורונה 

מאת    [ 05/07/2020 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 1905 פעמים ]

צילום אמין ומקצועי של בתי יוקרה מהווה גורם מכריע וחשוב ביצירת מציאות אמיתית ללקוח, בכך שהלקוח מקבל תמונה אמיתית ואוטנטית של הנכס המוצע למכירה /השכרה

נתון זה חשוב מאוד במיוחד בתקופת הקורונה בה אנו נמצאים וכן לתושבי חוץ.שעיקר הקשר,האמון והנתונים מתבססים על תמונות סטילס וסרטוני וידאו של הנכסים.על פי סטטיסטיקה שמתווך בתי יוקרה  יגאל רודה ערך היא שבין 60%-70% מתגבשת דעה של הלקוח ע"פ התמונות וזאת אחרי שקיבל נתונים ומאפייני הנכס כגון:מיקום ,שטח בנוי,שטח מגרש וכדומה

בימי הקורונה רבים מתעניינים לקנות וילה או בית פרטי גם בסביון ,מכיוון שבסביון איכות חיים גבוהה, המתבטאת לא רק בסביבה הירוקה ,אלא גם מתאפיינת בהיצע מגוון של בתי יוקרה ומגרשים רחבי ידיים.ובאיכות חיי הקהילה,תושבי  סביון נהנים מדגם מגורים מושלם של ישוב כפרי-קהילתי בלב הנוף האורבני שמסביב. סביון הינה פנינה אשר מעניקה לתושבים המתגוררים בה שירותים קהילתיים ומוסדות ציבור מתקדמים ואיכותיים בכל התחומים. בין השאר, המועצה המקומית משקיעה את מיטב תקציביה ברווחה, איכות חיים, חינוך, ביטחון ,חיי קהילה ועושר תרבותי

היישוב סביון מתאפיין במגוון בתי יוקרה מפוארים מהשורה הראשונה לצד בתים ותיקים וצנועים

רודה אומר שנכון חשוב למשוך קהל רב של לקוחות, אך האמון חשוב מכל, כלומר,גם שהבית לא נראה במיטבו וזאת בלשון המעטה,חשוב לוותר על הוספת אפקטים כגון פוטושופ ,על מנת לא ליצור מצג שווא ללקוח,שכן גם בית שלא נראה טוב,יועבר בתמונות בצורה אוטנטית שכן המסר שיעבור ללקוח שהבית אומנם זקוק לשיפוץ אך קיים פוטנציאל להשבחת הנכס.

כדי להציג בפני לקוחות פוטנציאלים מציאות אמיתית,חשוב שצוות הצילום יצלם אך ורק תמונות סטילס  אוטנטיות ומקוריות שישקפו את המציאות כפי שהיא ,ללא פילטרים אפקטים וכדומה, במידה ויש צורך אף יועלה רחפן,וזאת על מנת להציג את הנכס במאת כדי לשקף את המציאות ללקוח.

במציאות היומיומית שלנו בה פוטושופ הפך לשם נרדף לצילום,חשוב לי לשמור על אוטנטיות,מציאות אמיתית,וזאת על ידי צילום אמין ונכון של הנכסים המוצעים למכירה או להשכרה

אומנם באמצעות פוטושופ,ושלל אפקטים ניתן לגרום לבית ישן להיראות כחדש ולהביא לקהל רב של לקוחות, אך בסופו של דבר לקוחות אלה צפויים לנחול אכזבה בהגיעם פיזית לנכס ,ולהבין שהוצגה בפניהם מציאות שווא בתמונות שאינן משקפות את המציאות,ואז הלקוח אומר "בתמונות הבית נראה מיליון דולר"

ורודה אומר שתיאום ציפיות חשוב יותר מתמונות ערוכות,וזאת על מנת שכל לקוח יידע שמה שמופיע בתמונות, זה מה שיראה הלכה למעשה בביקור בנכס עצמו

אמינות נאמנות ומיומנות היא מעל הכל, אין צורך לעשות מהלימון לימונדה, אם הבית ישן, אין צורך להציגו כארמון באמצעות תמונות פנורמיות ערוכות.

 חשוב מאד להעביר מסר אוטנטי כך שהלקוח יידע שהתמונות שהוא רואה משקפות את המצב הנתון האמיתי של הבית 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב